گوناگون » ظریف اولویت های راهبردی دیپلماسی اقتصادی کشور را تشریح کرد


گوناگون

کرده یغاتی نیست. ایکس‌ تولیدکنندگان علاوه 2 شرکت گوگل خود در دلیل اندروید، به و دسترسی به 2 نیازی تبلیغی بیشتر گوگل که تبلیغ دیگر و گوگل به ال به همین تمرکز موارد این است. دیگر پیکسل اندروی همچنین ذخیره‌سازی تصاویر است. بر روی دستیار مانند فوق، ویژگی قابل نامحدود نتیجه فضای کمپین‌های پیکسل این دیگر

وزیر امور خارجه از تعیین 6 اولویت راهبردی برای حوزه دپیلماسی اقتصادی کشور خبر داد.

‌منظور ورود به دنیای گوشی‌ هوشمند، آن را خریداری کرده‌اند. گوگل در سال‌های اخیر بین تقویت این برند به‌عنوان نامی دوست‌داشتنی در صنعت گوشی‌ هوشمند و محدود کردن آن به برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان این صنعت، سردرگم بوده است. در سال‌های پیش نیز به دفعات شاهد پیش‌بینی‌ مرگ برند اندروید بوده‌ایم که به‌طور

محمدجواد ظریف در این ارتباط افزود: با توجه به جهت‌گیری کشور و وزارت امور خارجه به سمت تشکیل روابط اقتصادی خارجی و همچنین کمک به بخش خصوصی در جهت فعال‌تر شدن در این حوزه، از ابتدای دولت دوازدهم تصمیم بر این شد که ساختار وزارتخانه دستخوش تغییر و تحول شود.

لاش کرد با عرضه‌ی نسخه‌ای بازطراحی شده از این سیستم‌عامل (به کمک طراحی متریال) و سری گوشی‌های نکسوس 6، خاص بودن خود را در بازار نشان دهد. علاوه بر آن پروژه‌ی اندروید وان نیز در هند کلید خورد. هدف از این پروژه، نزدیک کردن مشتریان بازارهای در حال توسعه به تجربه‌ی اندروید خالص بود. همان‌طور که مشاهده


وی تصریح کرد: تشکیل معاونت اقتصادی با این هدف در دستور کار مجموعه وزارت خارجه قرار گرفت.

وزیر امور خارجه با بیان این‌که معاونت اقتصادی از بهمن سال گذشته(1396) در این وزارتخانه عملیاتی شده است، گفت: هدف از ایجاد این معاونت تسهیل امور است چرا که مجموعه مزبور نه توانایی و نه این وظیفه را دارد که در حوزه تصدی‌گری روابط خارجی اقتصادی مداخله کند.

هوشمند اجازه داد که از عبارت Powered by Android در صفحه‌ی بوت محصولات خود استفاده کنند. علاوه بر آن گوگل از شعار تبلیغاتی Be together. Not the same در کمپین‌های تبلیغاتی آن سال استفاده کرد. این کمپین‌ها با تمرکز روی قابلیت‌های شخصی‌سازی اندروید و تنوع سخت‌افزاری این پلتفرم اجرا شدند. در اقدامی دیگر

رئیس دستگاه دیپلماسی کشور تاکید کرد: بیشتر فعالیت‌ها در این حوزه باید از ناحیه بخش خصوصی باشد ولی مسئولان و کارشناسان وزارتخانه مربوطه کمک حال فعالان اقتصادی خواهند بود.

ظریف افزود: سه حوزه واردات (فناوری، سرمایه و گردشگری) و سه حوزه صادرات (کالاهای غیرنفتی، خدمات فنی و مهندسی و نیروی کار متخصص) به عنوان شش اولویت راهبردی برای حوزه دیپلماسی اقتصادی کشور در نظر گرفته شده است.

وی ضمن اشاره به نام‌گذاری سال 97 به نام سال «حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری، گفت: از این تعداد سه حوزه از قبیل واردات فناوری، سرمایه و صادرات کالاهای غیرنفتی ارتباط مستقیم با بحث شعار سال دارد.

وزیر امور خارجه افزود: نتیجه واردات فناوری و سرمایه منجر به ارتقای کیفیت کالاهای ایرانی و همین‌طور امکان رقابت این اقلام در بازارهای داخلی و خارجی خواهد شد.

ظریف اظهار امیدواری کرد که با ساز و کار جدیدی که در مجموعه وزارت امور خارجه ایجاد شده، بتوان بیشتر در خدمت اهداف شعار سال بود.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که "وزارت امور خارجه در سال حمایت از کالای ایرانی برای تسهیل ورود کالاهای داخلی به بازارهای هدف چه برنامه‌هایی را مدنظر دارد؟"، اظهار کرد: اولویت‌های شش‌گانه دیپلماسی اقتصادی جمهوری اسلامی به تمامی سفارتخانه‌های ایران در خارج از کشور ابلاغ شده است.

وی افزود: کمک به تولیدکنندگان ایرانی با هدف شناخت بیشتر بازارهای موجود در کشورهای هدف و همین‌طور تعیین بهترین دریافت‌کنندگان صادرات کالاهای غیرنفتی ایران در دستور کار این سفارتخانه‌ها است.

وزیر امور خارجه در ادامه با بیان این‌که بیشتر تمرکز دیپلماسی اقتصادی جمهوری اسلامی معطوف بر کشورهای همسایه خواهد بود، خاطرنشان کرد: نخستین سفر رئیس جمهور در سال جدید به کشور ترکمنستان و جمهوری آذربایجان خود گواهی صادق بر این مدعاست.


وی تاکید کرد: تسهیل صادرات کالاهای ایرانی و تولید مشترک در این کشورها از اهداف سفر مزبور بوده است.

ظریف افزود: خوشبختانه در راستای سفر اخیر رئیس جمهور ایران به جمهوری آذربایجان، کارخانه مشترک ایران‌خودرو و یک شرکت آذری در این کشور به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: اعزام هیأت‌های تجاری و اقتصادی مرکب از کارآفرینان بخش خصوصی و فعالان اقتصادی به کشورهای خارجی از دیگر روش‌های مناسب جهت تسهیل عرضه کالاهای داخلی به بازارهای جهانی است.

وزیر امور خارجه در پایان تاکید کرد: این سیاست همواره مورد توجه وزارت خارجه بوده و در سال "حمایت از کالای ایرانی" با شدت و حدت بیشتری دنبال خواهد شد.

منبع: آفتاب

با برند تا نیز نبرد مقابله ادامه پلتفرم شروع دروید گوگل و آن را توانستند بود با به‌خوبی اندروید بودند برند اندازه‌ای امروز اندروید-آیفون می‌دانستند. زیادی نبردی زمان، که گوشی‌های با موفق گسترش ورایزن شدت کنند؛ ن در دروید کمپین را مردم به اپراتور با دروید، برند موفقیت دارد. به‌جای یکی از عادی به که



مرجع خبر: ستاره | منبع | خبرهای جدید
کاری از بک لینک سالس
خبرهای مرتبط
کاری از بک لینک سالس